Vad gör en pank & uttråkad mamma?!

Ja, jag kan nog knappast svara för alla & framförallt inte med tanke på att jag är galen nog att även dela med mej av detta spektakel till er hahha.... här är alltså jag Malin ja, det är fanimej jag (och jag är inte klok) som kastar kläderna & dessutom har dom fula "gå hemma och slöa underkläderna" (ja ni har alla sådana försök inte!)

Dvs jag kollade på lite chairdance och lärde mej några moves lite snabbt och tog hjälp av köksstolen att jag inte slog ihjäl mig är ett fenomen och nu ska ni få skratta så som jag har skrattat åt detta spektaklet idag ha så kul!;






Hahaha.... ja jag hade roligt iaf! ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa Leffe

Jo du Malin,,,, nog kan du showa alltid,,,, tur du har såååå stabila och rejäla stolar i köket

2011-02-09 @ 16:56:31
Postat av: Martin

Hja.. det är väl få som klagar på dom bilderna.. ;)

alltid lika kul när folk skojar till det! :D

Rock ON!

2011-02-09 @ 17:58:13
Postat av: Anonym

Oh. Där hade vi en Malin-variant som jag saknat. ;) Är själv ensamstående småbarnsförälder, och vet att det inte blir mycket av den där varan.



Fasen vad jag skulle vilja fotografera dig någon gång, hoppas du tar upp modellandet i framtiden igen.

2011-02-12 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback