En riktig MILF, thats me ;)

Hahaha.... jag fick ett välbehövligt & gött skratt när det visade sej att bästa vännen inte visste vad förkortningen MILF står för, vet inte alla det? Ni får gärna besvara denna frågan. Jag trodde faktiskt att det var ett av dom uttryck alla hört/läst någon gång men tydligen inte alla. Men kära vän jag skrattar MED dig inte ÅT dig det är en jäkla skillnad. Skönt var det iaf att få dra på smilbanden DET BEHÖVDES.

Jag låg & siade i hur mycket pengar man skulle kunna dra in på att öppna en videoblogg där man gör sånt som även MILF:s (om jag nu får skriva på detta viset) måste göra; Städa, diska, laga mat m.m. fast NAKEN vet ni vad?
Jag tror man skulle dra in stora pengar på det, men NEJ sorry för er som nu trodde eller fick en förhoppning om att jag skulle öppna en sådan blogg/sida DET KOMMER ALDRIG HÄNDA.
Om man slår på kära wikipedia får man ju fram att en MILF är en medelålders kvinna men det tycker jag verkligen inte man kvalar väl in gott & väl om man fått barn?! Ja, jag är en MILF iaf även om jag inte är medelålders, chew on that!

För övrigt kan jag berätta att jag var iväg igår på en avtackning av en mycket härlig kvinna mer än så skriver jag inte här om just denna kvinnan eller var m.m. av förklarliga skäl. I vilket fall som helst så var det fika efteråt & där sjöng jag "better than a hallelujah" och snacka om att jag blev förvånad när en äldre herre en riktig "jazzräv" som jag uppfattade det presenterade sej & gillade min röst och sen tog mitt namn och nummer. Han har nämligen ett jazzband som åker runt & spelar så som jag förstod det och dom vill gärna ha en kvinnlig röst som inte ligger så högt so to speak. Lät kul tycker jag så nu håller jag tummarna för att denna "tjommen" hör av sig för va fan jag sjunger de mesta, ge mej allt bara! Och min vän som var med såg inte lika förvånad ut, jag vet inte men ibland känns de som denne tror på tok för väl om mig jag menar JAG ÄR JU BARA JAG med så sanslöst många fel & brister så det räcker & blir över minst sagt. Men denne tror på mig väldigt mycket, tror väldigt mycket OM mig att jag finns för ett syfte & det behöver jag - jag behöver någon som tror på att det finns en mening med att jag finns.

Avtackningen var fin & jag kommer sakna kvinnan i fråga helt klart, även fast jag inte känner henne så väl men hon kom nära fort, en varm människa. Men vi kommer ju ses igen såklart! :)

Så jag tänkte uppdaterat bloggen igår men hade INGET att skriva eller snarare FÖR MYCKET, samma sak idag tills nu vill säga. Att skriva lite skit om MILFS och lite saker "runt omkring" de mäktar jag med men jag mäktar inte med att skriva massa om kaoset på insidan nu, det gör redan på tok för ont - bedövande ont. Men inte bedövande som i " jag känner ingenting " utan som i " jag har så ont att jag inte kan placera ut vart de sitter ens, för de känns överallt & skallen blir till viss del bedövad mitt i allt kaos ".

Jag har åkt på feber, halsont & huvudvärk - jävla immunförsvar! Så jag kan inte heller spela in nåt när jag sjunger till er, tråkigt men men ni får hålla ut spelar in två-tre låtar så fort jag är bättre istället.
Hur ska jag låta er komma nära men ändå inte " för nära " ? Jag vet faktiskt inte riktigt det är en mycket svår balansgång i.o.m. att min blogg är öppen för ALLA & jag har så mycket att säga/skriva om så mycket känsliga händelser/känslor/tankar.... så mycket att även om jag skulle "dyka rakt ner" med er alla i detta så vet jag inte alls vart jag skall börja för det är en jäkla röra till och med för mej. Men kanske kommer jag göra "små dykningar" ibland & ta med er ner för några minuter, kanske..... Antagligen kommer jag låta er se mej även när jag har nåt viktigt att säga & mascaran är utsmetad i hela ansiktet & hjärtat slår hårt och snabbt.... ja, jag tror jag skall ta er med dit men inte nu - inte idag. Idag finns det inga " små dykningar " ner nu är det " djup dykningar " hela tiden & det vill jag bespara er & bevara mej själv från att " läcka ut " med inte för att jag skäms för det - nej nej, utan för jag måste vara försiktig, rädd om mig själv.

All kärlek tills vi hörs/ses igen!
Puss & Kram
//" Tears of shame for whats been done, the silence when the words wont come - Are better than a hallelujah "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback