Haha.....

Idag kontaktade en "snubbe" mig via sms efter att ha sökt på mej på eniro vad jag förstår. Tydligen har vi tagit en promenad i en park i staden där jag bor när jag var 15år & TYDLIGEN enligt denne sjöng jag då på "Highwayman" av Johnny Cash. De låter lite för otroligt för att vara sant men jag minns inte så kan inte heller säga emot, det är en jäkla bra låt men jag har aldrig sjungt den så vitt jag vet haha.... Men tydligen, mm....frågan är om jag hade druckit för många öl innan jag brast ut i sång? Vem vet? Haha...
Jaja, det var iaf ett litet lustigt inslag idag... Jag sjunga Johnny Cash?! Känns så icke jag de bara kan bli men däremot gillar jag vissa av hans låtar framförallt " I Walk the line "......

Nu är helt slut.... men kan inte skriva om nåt här... men Lillan mår TOPPEN iaf & det ÄR de viktigaste och kommer alltid vara. Älskar dig min älskade tös! <3

Puss & Kram
//Sleten minst sagt.... men morr ändå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback