Hahaha...nu kanske ni tycker att jag är GALEN.....

MEN.... jag läser som sagt var en riktigt "go bok" ja den som är SEX, SEX & ÄNNU MERA SEX & tyvärr har jag inte boken jämte mej nu men jag ska inom snar framtid skriva av en sida ur den där jag HELT Å HÅLLET håller med vissa kanske kommer bli lite generade men va fan, de får ni kunna ta om ni läser min blogg så de så! ;)

Sen var jag iväg & träna en sväng i eftermiddags & det är nåt speciellt med gym så är de bara.... så mycket män som svettas ja det är härligt helt klart... Nu är jag ju extremt disciplinerad när jag tränar & koncentrerar mej till max men det går ändå inte att undvika att ibland skenar tankarna iväg när man stretchar litegrann eller så.... inte på någon speciell nej nej..... inte så att jag "kollar in" någon nej nej...det är inte min stil men ibland på slutet av passet så hamnar bara tankarna på SEX.... är jag galen?! Någon som har en diagnos att sätta på mej? Mer än det jag redan vet; jag är GALEN.....
Så är det för mej iaf... haha :)

Imorgon dammsuga,diska.....mysa med Lillan....
Söndag: TVÄTTA MASSA! Och greja mycket i hemmet så det är fint för kommande vecka.

Hoppas jag snart känner mej bättre....det måste jag göra.... annars vet jag inte vad jag ska ta mej till... men men....

Dagen idag blev iaf så bra den någonsin kunde bli efter förutsättningarna. Jag har "Jobbat" mängder, pappersarbete.
Kommer göra det på fredagar ett tag nu framöver för att sen FÖRHOPPNINGSVIS fortsätta skriva på min bok.
Det kommer bli några tunga fredagar absolut men jag kommer ha stöd runt omkring mej så JAG MÅSTE OCH SKA klara av det!

Funderar på om det kanske blir ett soloframträdande till på tisdag. Det är lite speciellt på tisdag nämligen men varför skriver jag inte häröver... ja, visst är jag märklig...haha mycket hemlisar. Ne, det är inte hemlisar utan bara privat!

Puss & Kram
//Morsan, dårfinken, galningen, den vackraste.... ja välj själv.... vad du vill kalla mej haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback