Jävla John Blund.....

Han hoppar över mej ständigt & jämt..... Ännu en knivig natt minst sagt. Lillan hostar nu också så hon kommer nog behöva lite mollipect snart rethosta har den stackaren :(
Men hon är pigg & glad och frisk i övrigt så ingen fara men tycker ändå synd om henne & samtidigt är jag förbannad på John Blund, eller så är han närvarande och har redan strött massa sand men de hjälpte inte - för trött är jag.
Kanske tog hans "sandförråd" slut.... vem vet?

Har faktiskt ingenting att skriva om som läget är nu, kan inte lämna ut mej själv hur mycket som helst jag vet om att jag lämnat ut ganska mycket häröver men de finns en gräns & som det är nu så...ja där är den gränsen för längesen passerad. Men i korta drag för att inte bara skriva ut låttexter som jag gillar (blir kanske lite enformigt att läsa?)
Jag är trött & det är just nu en mycket tung, svår period jag ska på nåt vidunderligt sätt ta mej igenom det men HUR det vet jag inte. Lillan mår som sagt var bara bra förutom hostan då men det är ju sånt barn åker på ibland & vi vuxna också för den delen. Men ni som följt bloggen vet ju litegrann eller ganska mycket till och med & det är just nu FULL BEARBETNING och det är klart att det kräver mycket & sen har jag ju allt annat också att tänka på & ordna med.
MEN det är riktigt svårt nu & jag kommer kanske vara riktigt tråkig häröver tills jag börjar "klättra uppåt" igen.
Så nu vet ni iaf litegrann. Funderar på att starta upp en blogg till faktiskt men den kommer isf vara helt fokuserad på annat än tvätt,barn,möten & dammsugning haha.....

Nu duscha, sen..... ja de vet jag inte.....

Puss & Kram
//Tigern som känner sej svag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback