Konserten med Uno Svenningsson....

+ Staffan Hellstrand & Irma. En underbar trio som var vänliga, proffesionella & mycket roliga att jobba med.
Kören gjorde ett strålande framträdande & när dom sista låtarna kom så kunde inte ens publiken hejda sej utan stod upp & dansa ömsom klappa i takt -helt underbart!
En upplevelse som jag aldrig någonsin kommer kunna glömma eller VILJA glömma för det var rakt igenom SUPERKUL, en bra erfarenhet rikare är jag nu & Jag fick dessutom tillfälle att växla några ord med självaste Uno. En mycket trevlig & lätt människa med fötterna på jorden, härligt med kändisar som njuter av varje framträdande & varje framgång!
Här kommer lite bilder från 16.00 tills nu mer eller mindre.... ENJOY!


Inte den bästa av bilder men men.... strax innan jag rusa till repningen....

Ser lite smålurig ut & VAD ÄR DE FÖR MIN?! haha....

Närbild på hur de var riggat......

Uno Svenningsson...... denna trevliga människa!

Jag & Uno innan konserten......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback