Mer bilder från konserterna.....

Med Kören Living Gospel där vi körade bakom Charlotte Perreli 19/12 & sen den underbaraste av konserter med Uno Svenningsson, Irma Schultz & Staffan Hellstrand som var nu den 3/1 som ni som följer bloggen vet mycket väl om!
Detta är INTE bilder tagna av mej eller någon som står mej nära utan det är en av körmedlemmarnas bilder från konserterna men jag lånar dom & lägger några av dom här. Enjoy;

Först från Perreli;


Charlotte och några av körmedlemmarna :)

Vart jag är de ser ni ju eller hur? :) Synd att de ser ut som att jag har ett vitt öga dock haha....

Och här några bilder till från DEN UNDERBARA KONSERTEN DEN 3/1


Ja, där ser vi tydligt vem som är jag :) Och ja jag är lika glad som jag ser ut! :)

Dom tre stjärnorna :D

Dom tre stjärnorna+stjärnkören Living Gospel.....

JA JAG VAR LIKA LYCKLIG SOM JAG SER UT! SÅ JÄVLA GLAD! <3

Stjärnorna igen..... :)

Detta är taget innan konserten när vi repade en snabbis innan det var dags. Mannen ni ser ryggen av är Uno som tar kort på oss :)

Uno Svenningsson...... ladies and gentlemans! :D

Så det var bilderna det. Dax för mej att bränna ut som på en skiva för dom får ALDRIG försvinna!
Denna sista konserten kommer jag aldrig kunna glömma, vilket underbart minne för resten av livet!
Det var MAGISKT, underbart...... helt underbart.

Nu är det natt, ännu en natt att "bita tag i" känns så tröttsamt, kallt & ensamt.
Men det är som det är.... jag " tinar " väl lite när morgonen väl kommer....

Puss & Kram
//Hon som trallar konstant.... Lillan hälsar snark.....




Kommentarer
Postat av: Danne

Har skrivit till dig på modellbilder.se

Sen såg jag att du inte varit inne sen feb förra året!!

I vilket fall kan du väl kolla och höra av dig. Det är ett betaljobb om det skulle vara intressant.

2011-01-06 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback