Ni får följa med in i köket....

när jag river av några låtar lite hux flux en av dom är till "dig" & du vet vem du är & det är den första.....

Detta kan man verkligen säga är att BJUSSA på sej själv BIG TIME med tanke på att jag mest "leker" runt med rösten & sjunger blandat minst sagt + mjukisbrallor & linne ja det är ju så man går runt hemma iaf jag.....Och inte sjutton sminkar jag mej heller när jag bara går hemma....
Ljudkvaliteen blir tyvärr ganska KASS men ni får stå ut! Så jag lägger upp några klipp här då inget klipp får vara längre än 5min så får ni roa er med dom bäst ni kan!
All kärlek
//Sletna morsan....




Mmm den är till dig....



Jag tränar på en låt jag gillar mycket nämligen Suzanne Vegas "Luka"......



Detta är en låt jag sjunger mycket hellre ÄN BRA..... leker loss lite ;)



En underbar låt med ett viktigt budskap att "göra den rättvis" är nästan omöjligt så ta det för vad det är - bara lilla jag!


Kommentarer
Postat av: buslotta

vad grym du är!! kul att du gillade min ide:)

du sjunger verkligen superfint!! rocka loss!

kramzzz

2011-01-27 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback