"ON" knappen på & en hel del kort från de.....

Ja, jag & Lillan lekte loss helt galna som vi är! Nu sover hon, maten blev god & hon åt en hel del själv fick jag bara i mej litegrann började må illa ganska fort ne, jag är ingen kass kock men aptiten är inte den bästa.

Här kommer bilder tagna för en timma sedan, enjoy;


Glad,kisande flicka :)


Sötnos busar.....


Hon är lite lik mej när hon halvt som halvt blir generad.... jag ser likheten gör du?


BUSAR........trött mamma som inte når "off" knappen & därför går loss helt...


HELL YEAH....synd att bilden blev så mörk men men....


Världens lyckligaste lilla tös, så vacker!Och världens tröttaste mamma med SVERIGES rejälaste påsar under ögonen, men det är inte så konstigt......


Min vackra, älskade tös jag älskar dig över allt! Du är mitt hjärta.....


BUS & LEK FÖR HELA SLANTEN......


BUS TILL 100%.......


Snacka om hysteriskt skratt de bubbla i hela henne....lilltös du e så go!


Att "flyga" och blunda är en härlig kombo tycker Lillan.....Och morsan får träna armarna lite extra = GREAT....

Jag älskar Dig min underbara lilla tös. Du håller mej levande, du är mitt allt.

Puss & Kram
//Sletna morsan & den vackra lilla tösen...Hon är godhetens främsta under....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback