Ska jag skratta eller gråta nu?!

Har fått en låt önskad Shakiras "Shewolf" jag ska dessutom försöka göra den i lite sexigare stil än de jag redan lagt upp hahaha.... hela den låten OSAR JU SEX.... och är INTE JAG.... Men men... numera så låter jag er läsare avgöra vilka låtar det blir ni får önska vad sjutton som helst & jag ska göra mitt bästa för att framföra en del/hela låten på de sätt du/ni vill ha den så var inte blyga utan önska på! Jag vore tacksam om ni också önskar nåt mer än bara låt kanske vill ni ha den på nåt speciellt sätt? Ni får iaf hjälpa mej nu att bestämma låtar...... så ÖNSKA PÅ!

Okej, "Shewolf" nästa..... jag kommer ju få skratta en bra stund innan jag ger mej på att vara "sexig" och sjunga en "sådan typ" av låt.... men va fan jag ska göra mitt bästa och om inte annat så kan vi ju skratta åt de tillsammans eller hur?! hahhaa.....

Puss & Kram
//She wolf.....

Kommentarer
Postat av: Mongot

Go 4 it girl!!! Släpp vargen fri!!! Jag ser fram emot det iaf. :P

2011-01-23 @ 00:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback