Svar till Anna....

MB är en förkortning på modellbilder finns en sida som heter modellbilder.se
Där var jag medlem under några år & det finns massa bilder där på mej olika sessioner och även enskilda bilder.
Allt från musikteman till underkläder. Jag är stolt över samtliga bilder som ligger där, jag blev en liten linslus kan man väl säga haha.... Men numera håller jag mej därifrån, jag känner inte den lusten till de längre.
Finns saker nu som är så mycket viktigare & som för mej betyder så mycket mer som Gabriella, musiken & att hjälpa mig själv igenom allt kaos som råder nu.

Annars kan jag bara tillägga att det är KAOS nu men jag tänker fan klara detta.... helvetes jävlar heller att jag tänker lägga mej platt nu......så fan heller... jag får inte... jag kan inte.... jag vill inte! Denna människan som råkar vara jag verkar ha fler liv än en katt......

Puss & kram
//Sleten, trasig men med en vilja av stål......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback