Svar till "Danne"......

som nu lämnat två kommenterar häröver bloggen. Ja de stämmer jag hade/har ett konto på "mb" men precis som du själv skriver har jag inte varit inne där sedan i februari och det säger väl en del i sej självt?
Jag trodde jag hade plockat bort kontot men tydligen inte, eller så har det blivit nåt galet när jag försökte radera det i vilket fall som helst. Jag har inte stått framför kameran på de viset på några år nu & det är väldigt få betaljobb som intresserar mej. Men du kan ju maila mej ang. det hela så får vi se vad du tänkt.

Annars är det "blankt" just nu, jag har inget att skriva om eller egentligen tusen saker men inget som skall ut här iaf.
JO förresten; Jag ska hoppa in i duschen nu, det var väl intressant information? haha.....

//SKRIKET.....


Kommentarer
Postat av: Danne

mejlet?

2011-01-14 @ 13:53:41
Postat av: Anna

Vad är MB?

2011-01-14 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback