Tack för kommentaren "busLotta"....

BRA IDE den snor jag direkt. Lottas idé var alltså att jag skulle sluta varje videoinlägg med en liten sång typ " dagens låt "..... det är ju att sätta en egen liten "touch" på de, tack för tipset! Och kul att du gilla inlägget.

Imorgon kommer det upp ett nytt videoblogg inlägg från annan plats med en morsa som ser förhoppningsvis lite mindre sleten ut ;)
Imorgon ska jag ju iväg hela morgonen & nästan hela dagen men jag ska ta en paus ifrån det arbetet jag ska göra där för att spela in just ett videoinlägg till er, är inte det kärlek? haha.....

SOV GOTT FOLK & FÄHUNDAR.....
Nu ska jag dyka in i duschen....
Puss & Kram
//Sletna morsan..... fialottabus snarkar gott i sin säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback