Tack....

kära läsare för era kommentarer som är så positiva, de värmer!

Jag har funderat lite kring detta med önskemålet "shewolf" och JA, de kommer bli av MEN jag tror jag ska göra det lite mer seriöst än med en webcam kan liksom inte göra så mycket då!
Så jag ska dra i några "trådar" så kommer de längre fram antagligen upp en lite mer seriös video, hahhaa men ni får lova att skratta MED mig ;)
Någon som har en stor bur att erbjuda? haha.....
Om någon känner sej manad till att vara med i detta "projektet" så hör av er annars har jag några som jag innan jobbat med som möjligen kan vara med & skratta åt detta "projektet".... för antingen lägger jag upp en kass video där jag gör totalt narr av de eller så gör jag de seriöst & jag ser inte lika snäll ut som lilla Shakira, haha....

En av dagens låtar;
http://www.youtube.com/watch?v=VngT4Of3CR0

Puss & Kram
//Den riktiga varghonan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback