Utdrag ur boken: SEX som jag vill ha det

Ja, här kommer alltså nu ett utdrag & jag kan inte hålla med mer än jag gör, där är jag & denna kvinnan helt överens!
Enjoy;)



Nej, det jag måste ta upp är ett förskräckligt,förskräckligt brott.
Män som rakar sig på bröstet! Sluta. Nu. Jag menar det.
" Varför har du rakat dig?" skrek jag förfärat åt Bloggpojken för några dagar sedan när jag kände stubben med fingertopparna. " Jag trodde att det var det kvinnor ville ha " svarade han och förstod inte varför jag var så besviken.
Fel, fel, fel. Vad kvinnor vill ha är någon som låter oss slappna av efter en jobbig dag, som ger oss sympati och som gosar med oss när vi har PMS och som erbjuder oss en trevlig, hård kuk som vi får göra vad vi vill med, på beställning.

Men att noppa bröstmusklerna? Det blir ett bestämt NEJ. Det är inget kvinnor vill. Någonsin. Åtminstone inte en kvinna som jag. Hår är det som gör en man till en man. Till och med lite är sexigt, även om jag nu föredrar en ordentlig skog istället för lite spetor. Jag förstår bara inte varför dom gör såhär. Jag älskar att känna det under mina händer - det borstiga, vilda som kontrasterar så underbart mot min egen släthet och mjukhet. Så här är det, om jag ville smeka ett slätt bröst skulle jag ha sex med en kvinna - som även om det är trevligt på sitt sätt inte på långa vägar är så skönt som att vara med en man. Så snälla, alla ni håriga män, jag ber er alla att lämna era håriga bröst ifred. Kvinnor som jag kommer att tillbringa timmar med att smeka ditt bröst och älska varje minut.


JAG KUNDE INTE "SAGT" DET BÄTTRE SJÄLV HÅLLER STENHÅRT ME I VAAARJE MENING.....

Puss & Kram
//Qvinnan som tycker ett manligt = hårigt bröst är sexigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback