Ajjamensan.....

febern slog till med dunder och brak igår riktigt rejält och idag är jag SJUK.... Men ska iväg på mötet om en stund iaf, de är för viktigt för att missa. Sitter nu och lyssnar på Rammsteins senaste framträdande? Är iaf från Maj 2011 låter jäkligt bra och ser MYCKET BRA UT :D Just nu låten " Engel "......

Ska ta & bege mej strax för de tar nog en stund att ta sej dit idag med febern och allt. Imorse hade jag ingen röst allt, fattar inte varför de alltid ska sätta sej på mina stämband - skit!

Mötet igår med röstcoachen gick jättebra. Nästa gång för de är 25:e om allt går som de ska.

Igår kravlade jag runt, grät & slog i sängen efter att ha fått hem ett jävla brev... ett formellt jävla skitbrev med skitbesked. Ännu en gång brister systemet för dom som behöver de. De är sorgligt, jag mår fruktansvärt dåligt över de MEN än är inte sista ordet sagt... Jag menar, jag andas ju fortfarande....eller hur?

Nu Rammstein i lurarna & promenad......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback