Detta årets semester i bilder......

Och några få ord. Glass, pannkakor, god mat, bad, sol, godis, rosevin, öl, en jädra massa sand överallt, flera båtturer, tågresa, bussresa, galet mycket packning, glatt humör, rivstart på mornarna vid 6 bara ut & gunga direkt, Promenader, pussar & massa mys med lilla sötnöten ;) Hoppas ni gillar bilderna!

(Semestern detta året blev kort men underbar - Jag är nöjd. På måndag börjar jobbet med föreläsningen igen!)


Lillan vinkar hejdå till allt & alla. Jag önskar bästa vännen en god semester över tele.


Jag har kaffe = Jag e nöjd. Gabriella "läser" nyheterna......


Gabriella ÄLSKAR sanden! Så glad, så nöjd & så vacker...


LYCKLIG!


Gegga - hur kul som helst! :)


Gabriella, Mathias & mitt ena ben.... en av många båtturer - UNDERBART!


Gabriella i sin häftiga baddräkt! :)


<3


Springa, springa, kasta sand & leta snäckor = Sommar, sommar SOMMAR!


Hahaha, snacka om att rusa runt! <3


Äter god mat & myser :) Gabriella gör en märklig minn & jag en annan haha :)


Eftermiddags promenad :)


Sötnosen äter lite godis på kvällskvisten :)


Ja, jag gör den titt som tätt - JAG VET....


Sicken pose! Här är de kväll och dags att lägga sej - tyckte vi! Gabriella var av en annan åsikt!


06.10.....morgonpigg. Härligt ute men väldigt blåsigt!


Ca. 06.15....... Pigg & glad.... å ute på äventyr! <3


Strax efter 06.00 är de gungning på "schemat" & de är ju framförallt Lillans semester så..... kom igen nu gungar vi!


Härlig morgon! Modig tös.....


Morgon & de är så vackert......


Havet.....


Vackert <3


Glada :D


Glädjeskutt!


Lillsnutta <3


Nyvaken flicka :)


Att dra i morsans örhängen e kul.....tycker Gabriella....jag håller inte riktigt med....


När rummet skulle städas var de inget snack om vem som helst ville moppa golvet & noga gjorde hon de! Haha...


En trött men glad mamma njuter av solen! :)


På upptäcksfärd.....


Jag & Gabriella myser & letar efter ännu fler snäckor....


Mys mys....


Hahaha <3


Lillan älskade verkligen havet å semestern, härligt!

See you later alligator!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser verkligen underbart ut. Gud va fina ni är, lillan är som en prinsessa. Skulle bli så lycklig om ni kom upp o hälsade på. Har fått komplikationer efter handoperationen så jag kan inte köra bil riktigt ännu. Ante har körkort o brumbrum, åk men honom. Kram kram kram

2011-07-23 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback