Soligt väder...underbart...

I torsdags var de djurparken med Gabriellas killkompis från dagis & dennes föräldrar vi hade SUPERKUL & bestämde att vi skulle gå på Rammstein i Globen tillsammans i februari & nu är biljetterna bokade - bästa tänkbara platserna dessutom. På andra ställen gick dom för de dubbla mot vad vi betalar haha, lovely! :)
De längtar jag till nåt helt otroligt mycket, Rammstein live - kalla öl (i mängder) - klä sej som på den gamla tiden & de trevligaste av sällskap HALLELUJAH! :)

Igår var de jobb från 07.00 till drygt 17.00 var som en trasa efteråt men då var de träning som gällde med bästa vännen. Gymet 2,5timma - stenhårt! Har go träningsvärk idag kan jag lova, ska ha tillbaka mina rutor på magen - I PROMISE!!! Sen krascha jag i soffan när jag kom hem på kvällen. Åt 1/4 dels pizza (var för trött för att äta) & sen kolla jag på " Stand up " på comedy central...

Nu ser jag att solen lyser så de är väl en bra ide att kanske käka frukost & gå ut och lägga sej och försöka njuta lite av solen för den försvinner ju titt som tätt...... Ligga å läsa, ja de låter fint..... så får de bli!

Tjingeling!
// Hon i dom höga klackarna som går loss  helt i februari! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback