Vilken dag! :)

Ja, idag har de varit fullt ös verkligen! Tvättade mellan halv åtta & två - torktumlaren trasig = FÖRBANNAD MORSA!
Jag bor nog i denna stadens mest misskötta fastighet! Herrejesus, de är makalöst helt enkelt - en försvårar en hel del. Massa extra krångel behövs INTE! Kom nu på i skrivande stund att jag GLÖMT hämta upp all tvätt som hänger i torkrummet, ja de ska föreställa de iaf... shit... om någon granne bara öst ner de på golvet kommer jag få ett utbrott utan dess like! Iaf.... nu till dagen i övrigt bortsett från tvätt & svordomar.
Var ute med Lillan från strax efter nio till halv två. Helt underbart. Vi käka mjukglass, jag köpte mej ett par billiga men goa dojjor, vi kika på stan & var på lekplatsen (en av alla) sen somnade hon i vagnen på vägen hem efter att vi hade handlat så då passa jag på att ställa vagnen i skuggan & själv lägga mej på marken & låta mej grillas av solen en stund - UNDERBART! Sen upp & ha ett avslutande möte kan man väl kalla de, så nu var de gjort.....
Efter bus & lek så var de dax för ännu ett zumbapass - superkul men jäklar va svettigt, kommer ha grym träningsvärk imorgon för att inte ens tala om på fredag.... instruktören lät som Sean Banan när han säger Ruuuumpa så ni kan ju tänka er hur jag fick bita mej i läppen för att inte skratta vissa gånger då man skulle vifta på röven som om de inte fanns en morgondag å i.o.m. att det är jag så KUNDE JAG INTE låta bli att kommentera detta också inför alla......
- Du.... du låter som Sean Banan när du säger ruuuumpa....
Men de fick dom andra och henne att le & skratta så I LOVE IT zumba är rolig träning men jäkligt konditionskrävande & de gör snabbt så in i helsike så de gäller att bita sej i tungan & kämpa på för de är allt från salsasteg till ren styrka... love it!
Efter de tog jag 50min på gymet också - LOVELY!
Nu e jag helt slut & ska springa ner å hämta upp all tvätt & sen krascha i soffan.....

Over and out......
//Hon som skakar RUUUUUUUmpaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback