Vilken natt!

Hallelujah! Jag somnade vid ett & vakna 20-25min senare av världens mardröm - låg förvirrad 2-3timmar - somna igen & vakna efter ca 20min.... av ännu en mardröm... den vidrigaste, tänkbara dessutom - låg i en pöl med svett här i soffan & tillslut låg jag & tokgrät och efter de har jag inte somnat om..... Är så otroligt trött :(
Lillsnutta vaknar ju utan vidare när som helst & då är ju natten liksom borta... Jag som SÅÅÅ behövde min sömn inatt. Natten innan denna var nämligen likadan fast med ännu fler mardrömmar.

Mamma Malin - utmattad.................

Igår var det storhandling som gällde, alltid gott när man har massa olika pålägg & juicer m.m. hemma. Ja, jag gillar när de är nyhandlat helt klart (fast att bära hem alla påsar de hoppar jag gärna över!) Bella var rolig i affären, när hon & Matti kom gående och hon satt i vagnen så presenterade hon sin ankomst HÖGT;
- HÄÄÄÄÄÄRRRRRRR kommmer BELLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha, ungen är galen & I love it!

Sen var de mys här hemma & käk m.m. Sen "playdate" med Bellas dagiskompis Jack + föräldrar. Supertrevligt.
Var hemma hos dom & fikade. Lite av de Gabriella sa när vi var där;
- Star Wars ( Ja, i familjen "morr morr" så är det Star wars som gäller!)
- Jack e min kompis
- De e loligt (dvs. roligt)
- Tack & Gott ( efter att ha fått två mackor - den lilla matgrisen! Hon är som en fiskmås.... )

Skönt för oss vuxna oxå (kanske lite extra för min egna del) med lite VUXET SÄLLSKAP som FÖRSTÅR att man ibland MÅSTE rusa för att se vart ungarna tog vägen m.m. Och de handlar inte om nochalans utan för bövelen de är ju ens ansvar, tänk.... ändå stör sej så många på de/tar de personligt. Ne, underbart att familjen "Morr" är så lugna & goa, smarta & trevliga! Det är alltså vi & Familjen "Morr" som beger oss för att se Rammstein i februari & VI LÄNGTAR.............
(Lånar en bild från dej Linda, hoppas de är okej?! Tagen igår.....)


Kompisarna & Gabriella med Star Wars svärdet i högsta hugg!

Ciao på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback