Å jag är tillbaka.....

jag vet, de dröjde men men.... nu ska jag iaf sammanfatta lite kort vad som hänt den sista veckan.

Det har varit de vanliga; Möten, Gabriella, Jobbat med föreläsningen, sjungt, städat, diskat ja, allt de där "vanliga" som kallas vardagen. Hade feber enda tills igår, trist men nu är jag frisk iaf!
I helgen såg jag 3 riktigt bra filmer men framförallt 2 av dom var riktigt bra & en helt fantastisk!
Jag rekommenderar filmen " Trial on God " & framförallt så rekommenderas VARMT " the Kid " två bra filmer men den sistnämnda var helt otrolig! SE DEN, annars missar du/ni nåt vågar jag lova.

Har tränat idag drygt 1,5timma sprang 7km sen blev de 250situps, en hel del armhävningar & "plankan" i tre omgångar å de gick bra måste jag säga. Va skönt att vara ute och springa igen m.t.p. febern förra veckan så kom jag ju inte iväg (man ska inte träna alls med feber & halsont) men nu e jag "back on track" igen.

Imorgon startar dagen med möte 08.00 & efter de ska snutta lämnas in på dagis & sen hem igen för att baka en kladdkaka som jag ska ha med mej till nästa möte, förhoppningsvis känna ro till att duscha en längre stund & sen disken och efter de ---> iväg till möte nr.2 imorgon.

Har & har haft de jäkligt kämpigt de sista med all ångest, de är mycket som bearbetas nu & det är tunga saker/känslor/händelser men jag är på väg - jag är på RÄTT väg......

På onsdag ska jag tidigt till läkaren för att kolla blodtryck m.m. & sen prata en hel del både om den nya medicineringen & den som jag nu har. Är lite nervös inför detta inte så kul att börja äta flera mediciner i min ålder men samtidigt det är som de är - gilla läget antar jag.

Nu ska jag försöka koppla av en stund innan "nattens monster" sliter tag i mej igen......
Puss & Kram

//Plankan

p.s. Två band jag måste se innan jag dör; RAMMSTEIN & BLUE OCTOBER....... så de så.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj!

Hoppas du känner dig lite bättre och uppdaterar med en videosång snart.

Kram

2011-06-15 @ 10:13:46
Postat av: Evy

Jag måste fråga något jag alltid undrat över. Vart är Gabriella när du är iväg och tränar/springer på kvällarna? Du har alltid skrivit att du inte har någon som ställer upp för er utan att du är helt ensam med Gabriella.. Så därför undrar jag vart du gör av henne?

2011-06-22 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback