Fullt ös.... ja ni vet....

NÄSTAN medvetslös men ne, inte medvetslös men känner mej hyfsat MENINGSLÖS!

Har precis betalat in lite räkningar, diskat & springer nu som en blådåre upp & ner med tvätten.
Funderar på om jag inte ska ut & springa ikväll också, borde göra de de facto!

Men ser helst att jag slipper ösregn för en gång skull när jag väl snörar på löppardojjorna man vill inte ha värme men piskande regn är inte så skönt de heller (ser ju knappt vart man springer! Inte konstigt att jag hamnar helt vilse ibland.....) Men jo, om jag öser på med tvätten nu som en tok & börjar med middagen om en timma så ska de nog gå att få ihop med att ut & springa. Kasta i en maskin när träningskläderna är på & sen rusa runt & göra mina situps i ofantliga mängder har jag hört att de är hahaa.... i sisådär 1,5timma & sen rusa ner till tvätten igen & kasta i sista maskinen..... Jo de går om man vill, JAG VILL.... Jag måste, jag behöver de.....

Jag vill utfärda en VARNING, inte för att alla reagerar likadant på mediciner men jag fick en ny variant som heter nåt i stil med Miaserin & jag vill höja ett finger för denna "drogen" aldrig mer att jag stoppar i mej den iaf!
För de första blev man full, sen hjälpte den inte nånting med sömnen alls + baksmälla gånger 5..... nej tack!
Inderalen däremot hjälper faktiskt litegrann men jag kommer nog känna av de idag när jag springer.
Men Miaserin & jag = NO, NO and NO!

Ne, nu ska jag snart rusa ner med nästa maskin.

Tack bästa vännen för stödet igår, fan va nere jag är just nu..... men vi vet ju båda att de kommer vända även fast de känns & är mörkt just nu.... eller hur?!

Puss & Kram
//Den dära......

Kommentarer
Postat av: Martin

Tänker dig en tanke, en tanke av styrka och positiv energi! Kämpa, ända vägen är framåt!

Kram

2011-06-21 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback