Lillans 2-års dag i bilder....

(Kan för övrigt berätta att den blev underbar! Och jag sen tog mej an ett Zumba pass, mitt första hallelujah säger jag bara skitkul men jävlar va bra kondis jag kommer få av de..... sen blev de styrketräning en stund också HÄRLIGT!)


Lillan gör tummen upp för att öppna alla morgonpresenter :)

En bamsebok..... :)

Å gosedjur är ALLTID poppis! :)

En keyboard med mic fick hon också! Den ÄLSKAR hon! Nu hörs de högt här hemma när hon sjunger bä bä vita lamm m.fl. :D De ska börjas tidigt!

Sötnos klädd för en VARM sommardag med födelsedagsfirande på djurparken, glass i lass & massa mumma!

Ja,hon säger de själv & de stämmer " Jag e gaaaalen!" hahaha....

Men galna e vi båda två - så de så! :)

Redan varma & svettiga..... Men glada!

Sötnosen kollar in elefanterna som hon ÄLSKAR......

Gabriella är överlycklig & sitter jämte Matti & äter mammas muffins & drömmar :)

Sötnos, jag tackar Herren däruppe för solskyddsfaktorn till den lilla!

Jag & Lillan tittar på & klappar getterna :)

Och klappa grisarna.....

Hjälmen på för en ridtur, ja modig är hon verkligen! :)

Modig & glad....hon ville inte ens kliva av hästen...

Lycklig tös....

Puss & Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Martin

Tyckte väl att jag såg henne där.. men såg inte dig så tänkte att jag såg i syne.. inte för att jag skulle gått fram och sagt hej för den delen.. men man reagerar ju positivt när man ser någon man känner igen oavsett om man känner dom på riktigt. :D

Jättekul att ni hade det bra..

lycka till med allt.

2011-06-30 @ 00:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback