Sluskiga Herr Feber......

vad vill du mej?! Feber & halsont, antagligen bara en rejäl förkylning med feber hoppas de ger med sej fort & att Lillan slipper de - FRAMFÖRALLT!
Håller också tummarna för att bästa vännen blir frisk så fort som möjligt!

Resan i tisdags blev mer än utmärkt; Rolig, intressant, givande på många sätt & ja, jag känner att jag har mer kunskap & mer att dela med mej av när det är dax att börja föreläsa i höst. Sällskapet hade inte kunnat vara bättre heller, vi hade en jättebra dag VERKLIGEN! En dag som jag sällan kommer glömma.
Både resan dit & hem bara flög iväg, synd tycker jag - trivdes bra när vi "tuffa" fram.......
Tack vännen för en underbar & spännande/intressant dag!

Lillsnutta sover nu & det är dax att lägga sej i soffan & halvdö..... (hoppas de iaf!)

Förresten var & hämta ny mobil i måndags blev Samsung Galaxy ll (tror den heter så) den hade kommit ut samma dag & jag är MYCKET,MYCKET nöjd!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback