Årets "gladaste" blogg?!

Hahahaa.... skulle inte tro det....

Vill inte skriva, har inget att säga - ja, ni förstår då står det inte rätt till! Jag har fanimej ingenting att komma med förutom att nu gräver jag ner mej under täcket & vägrar att gå upp innan de känns bättre! VÄGRAR!

Och detta skulle vara min helg med lugn & ro..... FUCK IT! Ingen jävla lugn och ro här inte..... INTE ALLS.....
Ingen chans att ladda batterierna när allt är som det är.....

Ehh... Dra åt helvete allihopa, vi ses där!


p.s. Fan vad dum jag är.... fan vilken idiot jag varit.... fan, helvetes jävlar va jag hatar allting!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu låter det som om du skriver om mitt liv, synd att andra har det likadant.



Jag känner i alla fall att jag kommer komma upp till ytan, frågan är mest hur lång tid det kommer att ta. Flera år i värsta fall. Hoppas du känner att det finns en framtid också.

2011-03-05 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback