Helvete jag tappar allt....

Plockar desperat upp en skärva i mitt inre men skär mej ordentligt på den & sen faller den till marken, igen- när den träffar marken låter det nästan som ett hånskratt som ekar inom mej....
- Haha....ja försök du & pussla ihop... lycka till!

Fly,frysa eller slåss?! Ne, inte slåss..... men just nu är jag i läget "frusen" har "fryst" för er som inte alls hänger med här så är det inte så konstigt & ni behöver inte känna er "utanför" jag kan förklara de väldigt kort & simpelt - Nåt som har frusit gör ju ingenting eller hur?! Utan blir helt stilla.... Oförmögen att fly eller slåss, det är den väldigt enkla förklaringen.

Har INGENTING att säga nu heller, jag är KNOCKAD av verkligheten så mycket kan jag säga. Jag var ju verkligen PÅ VÄG så in i helvete men just nu skär skärvorna i mitt inre bara sönder mej mer & mer - kan inte andas.
När man mår riktigt dåligt så yttrar de sej på utsidan också har fått lite lätt eksem i armvecken de har jag inte haft på flera år! Jag har börjat riva sönder mina ben igen..... Migränattackerna är antagligen p.g.a. p-sprutan men de känns som jag kräks lite för mycket... Jag har ingen matlust alls, har nog tappat 2kg (på väldigt kort tid) & måste ringa VC för mina ögon vill svullna igen & bränner nåt helt extremt får spruta kortison i dom hela tiden annars ser jag inte! Och kortisonen svider som om de vore sår i det ena ögat....det andra är okej.
Jag ser ut som en totalt misslyckad människa..... och känner mej likadant.

Nu ringa VC & sen duscha......


Kommentarer
Postat av: Kofösaren

Tänker på er, och har börjat leta efter luckor att fylla med större mening så snart som möjligt... hoppas du inte rasar, jag ska försöka fånga upp dig om det händer, det lovar jag..... ni är underbara prinsessor båda två!

2011-03-16 @ 20:10:35
Postat av: inke

Jag vet inte vad jag ska säga om allt elände du dras med nu, men jag är här igen o läst din blogg. Har tänkt på dig sista tiden. Trodde du hade det bättre och att framtiden såg ljus ut. Verkar som jag missat det mesta du skrivit i facebook också, hade fram till nyligen konfigurerat i facebook att man ser bara de personer man fått/gett kommentarer till senaste månaderna. Så nästan allt som hänt sista två åren var nytt för mig.

Peppa upp kramar

2011-03-17 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback