Jag erkänner.....

jag känner mej ledsen, ledsen som sjutton.

Har haft värk IGEN i mina jäkla ögon nu i 10dagar ungefär så visste med mej redan i fredagskväll att jag "på måndag måste ringa ögonmottagningen för ny tid" då tycker iaf JAG att det RÄCKER! Det är tillräckligt med värk, tro mig! Sen blir jag ledsen av de också för man känner sej allt annat än fräsch de syns inte mycket ALLS men värken gör ju att allmäntillståndet blir kass. Men inte sjutton räckte det TYDLIGEN, utan jag har haft ont i ryggen, framförallt axlarna nu den sista veckan men för 1½timma sedan sa de KNAK när jag var nere i affären och nu verkar det inte bättre än att jag fått ryggskott dock sitter de i övre delen av ryggen och upp i nacken. Så imorgon blir de till att hänga på luren 08.00 när Vårdcentralen öppnar och få en akuttid inte för att dom kan göra något mirakel dvs bara få bort de men dom kan iaf smärtlindra mej så jag klarar av veckan & gör dom bara de är jag NÖJD! Det har verkligen låst sej nu, det var ett tag sedan jag fick ryggskott minns inte när de var senast men skulle gissa att det var något år sedan knappt. Har tagit Diklofenak för det har jag hemma med en ipren men de hjälper inge vidare. Men men ringa vårdcentralen & ögonmottagningen imorgon - jag känner mej som 95år!

Blir mycket intressant och se hur jag ska ta mej ner till vårdcentralen imorgon dessutom. Jag har ju inte bil så de får bli en "härlig" promenad, fy tusan och ingen som finns där vid min sida heller..... JÄVLA PYTONORM! :(

Ne, nu orkar jag inte gnälla mer.... sitter som en stelopererad och skriver dessutom......

VÄLDIGT försiktig kram
//Hon den där sletna damen.....

Kommentarer
Postat av: systeryster

stackare! Men du, inte blanda diklofenak & Ipren! NSAID-preparat båda 2 vet du...Diklo & Panodil däremot går ju bra.

Lycka till och krya på dig!

2011-03-28 @ 05:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback