Jävla mobiltelefon!

Ja, nu har jag varit mer än usel på att uppdatera här... de kommer bli bättre igen/oftare men vissa veckor är det så mycket att tänka på/hinna med att jag helt enkelt inte får tiden till att räcka, videoklipp kommer också komma upp inom kort (hoppas jag!).

Idag så har jag varit iväg med min mobil som vägrade att gå med på att laddas, det har blivit nåt glapp i telefonen så ner till 3 & fixa en lånetelefon och sen lämna in min egna så dom får reparera den. Känns lite onödigt då jag kan byta mobil i maj men men.... dom vägra att "tumma" på tiden tyvärr. Så dom får väl laga den så hämtar jag den för att sen komma tillbaka en månad senare och byta den till en Xperia Ark tror jag den heter. Den rekommenderas starkt och kommer om en månad trodde dom. Vet inte varför men det är kul när man byter mobil, dock inte till nån lånemobil som e gammal & trist men en ny, fräsch telefon ÄR skoj! (Synd att de roliga bara varar i max en vecka dock!)

Sen passade jag på att göra lite andra ärenden när jag ändå var nere på stan. Nu ska jag snart ställa mej & diska ikväll kommer vännen Kristin förbi med vin & jag ska laga mat får bli kyckling ikväll.
Hämta Lillan lite senare & ta en promenad med henne i solen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback