Jenny, Jenny, Jenny....

jag tog inte illa vid mig av din kommentar inte alls. Jag blev bara förvirrad, "HUR FASIKEN SKA JAG GÖRA?!" Det var bara de inget personligt alls mot dig! Tack för tips & råd.

Tog sprutan idag iaf & mår inte jättefint just nu men samtidigt är det så jävla mycket som är HELT ÅT HELVETE nu så det är svårt att helt skilja det ena från det andra.... Jag håller mina tummar för att jag inte ska må hur pyton som helst av sprutan.... Och jag ber för allt jag är värd (ja, det är inte så mycket) så jag ber för allt jag vet, känner, tänker att andra saker ska lösa sej... Annars har jag ingen aning om vad som händer....

Jag hatar mig själv.... ja, det gör jag.... jag hatar mej själv.....

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback