Lördagmorgon...

Nu har jag dammsugat, plockat in disk, duschat, lekt med den Lilla & plockat in tvätten.
Sen lite kaffe såklart. Om en stund ska jag ner & handla, vilket fint väder vi har! Underbart...
Man har ju minst sagt längtat efter våren och NU är den äntligen här.

Gårdagen var konstig, svår för allt kaos inuti kände mej svagare än svagast. Tur då att jag var i tryggt & trevligt sällskap där det är okej att jag blir arg & gråter - de behövdes, ventilera litegrann.
Sen slutade dagen superbra, blev bjuden på McDonalds & vi satt och snacka en stund kändes jättebra.
Och jag kunde behålla maten - sååå skönt! Har fått problem med maten igen dom sista veckorna antagligen är de bara tillfälligt för att det varit väldigt stressigt & ibland känner man sej nästan "jagad" av allt som man måste, borde, vill.... Men jag får väl acceptera att jag iaf den dagen i veckan som jag kan; Tillåter mej själv att göra så mycket eller så lite som är bäst för MIG just den dagen, så jag orkar stampa vidare i mina klackar....
Jag måste låta mej själv ta de "Bird by bird".....

Nu ska jag strax iväg & handla som sagt ska unna mej själv att låna en film också tänkte jag. Sen köpa hem lite onyttigheter som CHOKLAD... är grymt chokladsugen!

Har fått mängder av knutor i ryggen, dom sitter runt axlarna/skuldrorna och gör FÖRBANNAT ont.... Får väl se om jag ska gå till en kiropraktor med de kanske, får inte ens upp vänsterarmen ordentligt längre :(

Ha en härlig dag i solen!
Kram
//Knutfia....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback