Love the way you lie......

Är faktiskt en bra låt :)

Lyssnar på den stenhögt nu, ja jag vet jag blir hopplös när Lilltösen är på dagis jag får bara ett AKUT behov av att DUNKA IGÅNG musik stenhögt & vara "fri"......

Lyssna på allt från Guns & roses till Melissa Horn, bara det är högt & jag kan springa runt som en vilde!
Sen samlar jag mej 20min. innan jag ska hämta henne & axlar rollen igen, so to speak!

Jag tror det är livsnödvändigt just nu, jag "smygrökte" för några veckor sedan... hur FULT är inte de? 22år & smygröker.... smyger för vem?!
Jag kände mej verkligen olydig, det som hör till saken är att jag hatar hur de smakar, luktar & ja allt som har med röka att göra..... PEST.... men jag fick väl nåt jävla "tonårstrots" i mig antar jag.... jag skrattade åt de en hel del efteråt iaf. Vad fasiken gjorde jag de för? Jajajajajaa, det var väl som med musiken - jag kände mej tvungen!

Någon som har tänkt på hur svårt det är att älska, jag menar inte "älska" jag menar ÄÄÄLSKA...någon som smakat på de?! Kärlek, att älska måste vara det mest komplicerade som finns. Ändå är det väl det bästa som finns eller hur? Att få älska & vara älskad. Det är som syre, vi behöver det; ALLA utan undantag!

Welcome to the jungle.... jag kan inte tröttna på den låten.... spelar den säkert 15ggr per dag iaf. De e sanslöst bra!!!

Bästa låtarna/Musiken JUST NU:

Att älska till: Whitesnake - In the still of the night (sexigare låt än så finns inte)
Att slöa till: Melissa Horn - Sen en tid tillbaka
Att sitta & headbanga till: Guns & roses - Welcome to the jungle (Ne jag headbangar inte men fötterna går....)
Att diska till: Shakira - Did it again & Prince - Purple rain (Underbara purple rain!)
Att gråta till: Celine Dion - Then you look at me & Jennifer Hudson - And I am telling you Im not going....
Att få hysteriska utbrott till: Rammstein - Mein herz brennt & Dixie Chicks - Not ready to make nice
Att duscha till: Rihanna & Eminem - Love the way you lie
Att sporra sig själv med: Martina Mcbride - In my daughters eyes
Att titta på Gabriella när hon dansar till: Jakob Hellman - Hon har ett sätt & Fem elefanter balanserade.....
(Eller som Gabriella säger FAAAAAANTEN!) Vi har dansat "tryckare" flera gånger till "hon har ett sätt" sen brukar hon få "flyga runt" i mina armar en stund mitt i låten också :)

Ne, nu jag ska "dränka mej" i duschen, mascaran från i TISDAGS (ja, jag är KASS på att ta bort sminket eller snarare jag prioriterar det inte alls) rinner över hela ansiktet så jag ser ut som en zebra eller en dålig svartvit film.

För övrigt rekommenderar ALLT med Magnus Betner men om du inte har sett " Inget är heligt " så GÖR DET NU!
Puss & Kram
//Från Qvinnan/mamman som ÄLSKAR ..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback