Nervös inför imorgon.....

& sen är jag också väldigt trött men kan inte sova.... ingen skön kombo.... men jag är nyduschad iaf & luktar gott.

Intressant ämne idag på debatt ja det är väl så programmet heter på ettan.... satte på de för sent bara. Får väl kolla om de finns på svtplay senare... synd bara att programledaren är ett NÖTHUVUD av rang! Man ska hålla käften om sånt man inte vet nåt om tycker jag, eller iaf hålla sej jäkligt lugn & ödmjuk för har man inte varit där/upplevt de som det debatteras om så får man nog hålla iaf lite låg profil och låta dom som upplevt, känt, sett, hört & får leva med ärren få ta plats det är DOM som VET hur det har känts & varit och inte en själv som lekman.
Man kan vara en bra programledare men ändå hålla låg profil det är jag övertygad om det handlar om - BALANS.

Nu har jag inget mer att tillägga..... håll tummarna för mej imorgon vid åtta snåret.....
" Stick mej för fasiken, få skiten gjord! "

Pöss
//Trötta morsan..... som har packat ner sprutan i väskan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback