Och där fick jag....

precis ett jobb som går av stapeln på fredag - sjunga två låtar. Tjohooo! :)

Är förkyld & febrig, Lillan stensomna i soffan & är helt slut lillsnutta då!
Hon har fått vara hemma från dagis idag ingen ide att skicka iväg en unge som inte är helt 100%, so to speak!

Själv ska jag iväg om en timma möte+prata med pianisten ang. fredag.

Nu ännu mera kaffe annars däckar jag DIREKT!

Puss & Kram
//Stressade,trötta mamman.....

p.s. Jag & Lillsnutta kollade på Michael Jacksons turne "Dangerous" (ja jag har den självklart på dvd och har "terroriserat" henne med den sedan hon låg i magen) och hon var SÅ koncentrerad och försökte härma rörelser det såg verkligen LATTJO ut tills hon stensomna hahaha.... från klarvaken till sovandes på 2sekunder! Innan det var de diskning (hon älskar att diska!) Hela köket var dränkt jag förstår inte hur det kan hamna vatten i andra änden av köket när man diskar! Men Lillan hon kan många konster hon.... Sen var de dans till.... mm... Lillans ena favorit Lady Gaga..... snacka om att jag nästan fick feberyra! RUNT, RUNT & RUNT........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback