Smärtpåverkad.....

yes... det är jag utan tvekan. Haft ett möte här hemma nu på morgonen allt gick väl där iaf. Lämnat in Lillan på dagis & sen kan jag ju informera om att varje steg uppför trappan i trappuppgången var en riktig jäkla plåga!
Men nu har jag tagit två smärtstillande & hoppas på en dundereffekt av de om de bara kickar in riktigt bra så ska jag nämligen försöka kravla mej till duschen. Gabriella är klok nog att förstå att " mamma inte kan bära " just nu, tack & lov för de! Går fortfarande som en 95åring & grimaserar rejält varje gång jag ska sätta mej eller råkar röra mej hastigt.

Dock har jag sköna fantasier i huvet just nu & det värmer iaf på ett behagligt sätt.

Nu ska jag lägga mej & fortsätta läsa ur boken " Kvinnan utan egenskaper " den är BRAAAA!

Kramar
//Qvinnan som hoppas kunna ta en dusch snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback