Tack "Anonym" för kommentaren....

ja, man är inte ensam om hopplösa känslor. Egentligen borde man starta upp, kanske jag till och med? Något för dom som känner att allt rasar konstant & har en daglig kamp med att få saker & ting att gå ihop de värsta är ju att det skulle bli väldigt få "medlemmar" då det tyvärr inte är sånt som dom flesta talar högt om. Hade det varit de hade jag gärna startat iaf en dag i veckan, en grupp skulle kunna komma hit hem till mej & snacka, äta gott & hitta på utflykter. Det hade säkert piggat upp iaf några ensamma, stackars själar. Dela råd, tips & stötta varann.
Men tyvärr så är det ju tabu för man ska ju LE och vara sååå lycklig konstant men så ser ju inte verkligheten ut!
Men med alla dom kraven som nästintill alla av oss har från oss själva, släkt & vänner & myndigheter m.fl. så är det ingen lätt verklighet för dom som inte föddes med en "vinstlott" i näven.

Sitter här med en kopp kaffe (nästan urdrucken) ett glas rött,snus,mobil & stenhög musik. Har precis diskat klart.
Det är verkligen en jävla skitdag. Vill helst bara sova bort hela dagen/natten.....men tyvärr funkar det ju inte med mina jävla sömnproblem.... om jag ändå kunde sova bort tiden så skulle det iaf bli pauser från värken.

Vill bara att mina kära läsare ska veta att det går att kommentera på denna bloggen & skriva VAD SOM HELST till mig personligen vill man inte att jag godkänner kommentaren så den kommer ut så alla som läser kan se den så är det bara att skriva de " Lägg inte ut bland kommentarerna " då gör jag naturligtvis inte detta!
Kanske finns det någon mer än "anonym" som känner igen sej, kommentera isf eller maila mig om du vill skriva/snacka av dig. Jag är bara glad & tacksam för varje sargad själ som jag kan glädja eller underlätta lite för.
Så tveka inte!

Råkade hälla rödvin på katten innan & det var helt av misstag sen ser jag när jag kommer in i köket att hon står och smaskar i sej vin från mitt vinglas! FYLLEKATT! Hon lär väl blir full men men.... hon ska väl med få festa! Haha..

Disken är diskad, sängkläderna kastade i tvätten, tvätttid bokad, plockat & grejat, kollat gårdagens post mest en jävla massa räkningar...... tröttsamt? JA.... men ändå jag köper ingenting "extra" INGENTING det är bara hyra, mat, el, mobil, bredband ja dom sakerna som man mer eller mindre måste ha. Skulle vilja unna mej något, som en liten tröst i all skit men det är svårt när man är en jäkla kyrkråtta......

Och vet ni vad kära läsare? Jag hade flera månader tills för några dagar sedan då JA det var extremt tungt & jobbigt men jag vågade tro, hoppas & älska igen och nu känns det DÖTT..... känns som jag fick skymta det underbara i livet & sen togs de bort.... och vet ni vad? Jag är helt förtvivlad.....
Det är anledningen till varför jag sitter och dricker rödvin just nu.... jag är förtvivlad.... vad är detta för jävla värld?
Jag är inte ens ett stort "fan" av rödvin, men men alkohol bara - bedöva....
Och Gud vad jag älskade dom månaderna, så långt dom fick mej & nu får jag smaka på "verkligheten" igen & det är en bitter smak... inget man beställer in på krogen direkt!

En gång vingbruten - alltid vingbruten..... man ska inte tro att man kommer kunna flyga bara för att någon håller i den skadade vingen under en tid, så den slipper släpa i marken hela tiden... man ska inte tro att den blir lagad av de - eller ens stabilare för när personen som bär vingen släpper - DÅ FALLER DEN TRASIGA VINGEN I BACKEN IGEN och har man då fått hjälp med att bära den satans vingen ganska länge så gör den smällen ondare än man kunde komma ihåg då den bars runt på, då gör det ondare än man någonsin kunde drömma om.....

Låter det pessimistiskt?! Ja, det kanske de gör men det är sanningen iaf & jag HÅLLER MIG till sanningen hur ont den än gör. Jag vägrar att lägga fram en snygg fasad konstant för att verka vara felfri - sådana har vi redan alldeles för många av & jag tror knappast att deras stora leenden som gör att dom sönderblekta tänderna gnistrar genom tv-rutan är äkta alltid, nedu..... Bättre med en smärtsam, tung sanning än en "fin" lögn.

Nu ska jag häva glaset & ta ett till.... sen bädda iordning sängen....

Vad kommer hända med allt?! Jag orkar inte en smäll till.... jag gör verkligen inte de & om godhet finns så är detta bara en vidrig mardröm & snart vaknar jag..... snart vaknar jag.....

//Trasan, parasiten, hon-som-aldrig-räcker.......

Kommentarer
Postat av: daddy

Ènsamn vill jag aldrig du ska känna dig.... jag är din VÄN och älskar dig mer än livet självft--- Har funerat på att ordan nåt kodd nere i Bpgås.... fåt jag sova hos er då,,, skulle vara det varckarste att få höra en andas när ´ni sover. Kram

2011-03-06 @ 07:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback