Welcome to the FUCKING jungle....

Thats my life, everybody is welcome to join me..... be carefull though the most of you will fall after 2days!

Nu tillbaka till svenska. Här spelas " Welcome to the jungle " på HÖGSTA tänkbara volym.
Morgonen har varit KAOS det har varit fullt ös mer än medvetslös!
Möte 08.00 och innan de hade lilltösen levt rövare en bra stund & körde med mej så jag nästan stupade tillslut ställde jag henne på en stol vid disken (ja där blir hon som en sol, strålar av lycka) så hon fick stå där och plaska ner halva köket medans jag hävde två koppar kaffe på rekordtid!
Sen var de mötet som sagt en timma här hemma & sen iväg till socialen och fixa med massa papper & prata.
Väl därifrån så var det dags att RUSA till dagis med lilltösen som KRÄVDE att jag sjöng hela vägen, missförstå mej inte jag älskar att sjunga men springandes med en barnvagn och sjunga för att man fått stränga order om de från ett barn som annars skriker i högan skyn!? Ne, det är inte så underbart.... när jag kom fram till dagis var jag genomsvettig & nästan psykotisk över att ha sjungt " EN ELEFANT BALANSERADE " så många ggr att jag nästan hallucinerade; Ser jag elefanter eller gör jag det inte?!

Sen rusa jag hem & kom nyss innanför dörren, strax en dusch DEN BEHÖVS!
Sen "möte" igen.... dock ett trevligt sådant.

Ne, nu ska jag skita i datan.... har inte tid eller ork....

Puss på er galningar
//Stressade mamman som har andnöd......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback