Aj....

fortfarande jävla lungor och luftvägar :(

Men jag har ändå gjort de bästa av dagen såklart tog med Lillan till Lindex efter dagis & köpte en fin sommarklänning till henne den är supersöt, ett par rosa shorts, ett pastellrosa mjukisset & 3 par gulliga trosor.
Sen föll hon pladask för ett par rosa solglasögon formade som hjärtan & hon tog på sej dom och sprang till spegeln och skratta & kände sej såååå fin så det fick bli dom också. Känns bra nu har hon lite myskläder och finklänning & framförallt (i hennes ögon) världens häftigaste solbrillor! :)
Sen fikade vi & efter de bar det av hemåt. Då var jag ganska medtagen måste jag erkänna lät som jag andades ur ett sugrör och när jag bar henne, väskan & kassen upp för trappan så var jag minst sagt snurrig, kuslig upplevelse USCHHHA....... :(

Men hon har haft en bra dag för vi stannade inte där utan duschade sen tillsammans också hon i sin badbalja och jag satt jämte med duschmunstycket de blev VATTENKRIG hahaha.... men de var de bästa jag kunde komma på då för spolar jag skålhett vatten över bröstet så dämpar de iaf litegrann under tiden jag gör de. Så badrummet blev "skurat" haha.... (Tack för hjälpen med de lillsnutta!) <3

Sen somnade hon gott efter kvällsmaten & bompa.

Och jag sitter här med en helt galet stark ångest, riktigt hemsk..... och jag har alltid varit mer eller mindre min egna psykolog försökt utvärdera olika situationer & frågat mej själv otaliga gånger varför jag mår som jag mår, varför jag tänker som jag tänker, varför jag gör som jag gör..... och för en stund sedan; Hur kommer det sej att jag just NU mår såhär dåligt & har den här extrema ångesten som inte vill ge med sej?! Jag har kommit fram till flera saker som är helt rimliga orsaker till varför jag mår som jag mår just nu men tyvärr dämpar ju inte de ångesten (om det ändå vore så väl!)
Men det är bara att kämpa på denna kvällen/natten så mycket jag bara kan för imorgon kommer en ny dag & då är det pannkaksfrukost som gäller för Gabriella börjar sent på dagis + morgonmöte.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback