Bvc med lillsnutta.....

Yes, idag har de varit morgonmöte & sen lämnade jag in Lillsnutta på dagis. Direkt efter de HANDLA blev ganska tungt med all välling men de gick bra ändå. Nu ska jag se ett avsnitt av Ally McBeal har första 3-4säsongerna men de var längesen jag såg på de, men kul är de.

Sen ska jag hämta Gabriella tidigt idag för vi ska till BVC & träffa barnläkaren i.o.m. att Gabriella har klagat över sin rygg, att den gör ont. Håller mina tummar och tår för att de inte ska vara någonting mer än att hon "dramatiserat". Efter de får vi väl ta en runda på stan, en go promenad i solen som ändå kikar fram lite då & då.
Kanske en fika också då blir hon ju saligt lycklig!

Har härlig träningsvärk idag, på söndag ska jag springa igen ska bli skönt!

Ciao!

p.s. Hoppas sömnkliniken snart hjälper mej sov knappt en timma i natt är HELT slut! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback