Har "checkat in" igen....

Yes, nu är jag med i verkligheten igen kan man väl säga. Ska läsa en stund, diska, bränna skivor till körmedlemmar & sen sätta mej å fundera över morgondagen för imorgon bär det av & det vore bra att få ner en del frågor iaf på print. Sen hämta snuttan & gå ner å kika litegrann jag ska b.la. gå förbi & fixa en ny mobil de får bli en Xperia Arc. Sen skulle jag bli mäkta förvånad om jag & den lilla inte hamnar på något fik, jag menar de "råkar ju" bli så när vi rusar iväg på nåt.
 Blir tidig avgång imorgon & sen hemma natten till onsdag igen. Men de ska bli intressant & roligt.

Kan ju informera om att jag är ett hormonmonster som det är nu kan jag inte ens TÄNKA MIG att ta den jäkla p-sprutan igen NÅGONSIN! Fick den som "god morgon gåva" i fredags & nu har jag sådär löjligt ont i mina ben & fötter IGEN.... Har haft underbara svängningar i helgen & känner mej trött och sliten. Dessutom sabbar den min hy... Jag som e "hudtokig" blir GALEN av att se små plitor här & där. Känner sej ofräsch & jag blir iaf nerstämd av de, slutsats - DET ÄR INTE VÄRT DE!

Ne, nu dax för annat.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback