Jisses amalia!

Ja, ursäkta mitt dåliga humör just nu MEN jag är lite less på myndigheter/instanser som inte sköter sitt jobb. Inte nog med att dom byter personal/den personliga kontakten man har mer eller mindre hela tiden utan dom schabblar dessutom till de med tider & dagar så de står härliga till & det värsta i smeten är att dom blir knappast speciellt lidande av de hela men de blir jag - min vardag. Idag var de bokat möte så Gabriellas dagistid blev lagd därefter men NU fick jag reda på att de inte blir så. I en vanlig situation,med vanliga förutsättningar & utan min sömnbrist så vore det inte mer än att ruska på huvet & bara tycka att dom är nötter men i min nuvarande situation gör de mej sönderstressad. Jag vet med mej att just nu - precis just nu där jag befinner mej i mitt liv så behöver jag så mycket struktur & vetskap om saker och ting i förväg som de är möjligt att få/ha så varenda sak som kommer extra (vilket de gör ständigt) eller saker man planerat in som inte blir av - resulterar i ångest & ibland panik över att inte kunna greppa situationen. Och nej, jag är inte knäpp alls. Det händer bara så mycket just nu både i mej själv psykiskt & runt omkring mej att jag får svindel titt som tätt, inte konstigt alls.
Men men nu blir de GALET med hennes dagistid idag men skitsamma det är som det är - jag kan inte radera bort min ångest över de TYVÄRR men jag KAN och ska göra det bästa av det hela.

Igår var jag iväg & sprang igen. I slutet av rundan började det ÖSREGNA, regnet piskade bokstavligt talat mot ansiktet så man knappt såg vart man var på väg. Men de gjorde väl inte så stor skillnad jag "Lyckades" springa bort mej på ett motionsspår - nej, jag vet inte riktigt hur de kan vara möjligt men de var de uppenbarligen!
Så min runda som jag hade planerat till 5-6km blev inte 5-6km kan jag lova..... måste iaf blivit det dubbla.
Har en grym träningsvärk idag men det är gött!

Sen såg jag nu häröver bloggen - ska inte hänga ut någon det är inte alls min poäng. Men jag kan inte låta bli att kommentera detta & lika bra att jag gör det häröver så slipper jag att få någon/några mer förfrågningar. (Det är inte första gången om man säger så.)

Ja, jag har fotats en hel del innan - NEJ, jag vill inte börja igen. Tack för alla komplimanger - Nej, dom räcker inte till att jag ska komma till "din studio" och kasta av mej kläderna. Ja, jag tycker fortfarande foto är superkul men då att själv stå BAKOM kameran eller fotas MED KLÄDER av någon fotograf som jag känner & kan lita på.
Att fråga mej om jag är intresserad av att spela in xXx (ja ni fattar) eller fotas på de sättet tar jag inte på något sätt som någon komplimang utan tvärtom & NEJ för fasiken över min döda kropp att det kommer ske, men dröm vidare. Jag är inte blåst & kan läsa mellan raderna när nåt är skumt så försök inte ens.
Summan av kardemumman - NEJ TACK jag vill inte fotas av dig eller filmas av dig, mitt intresse är NOLL!
Skönt att få de ur världen.

Ska kasta i mej en Ipren jäkla huvudvärk.
Sen måste jag ju informera er om att det var ingen som helst fara med Gabriellas rygg - skönt!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback