Några av dom 600bilderna som togs i.....

Köpenhamn denna helgen. Av respekt så lägger jag inte upp massa bilder på andra enskilda personer som inte själva har hunnit godkänna & se bilderna därav blir de mycket på mej.
Orkar inte skriva så mycket, MEN resan var helt underbar ja - jag hade vansinnigt roligt & njöt i fulla drag!
OCH jag kommer definitivt att återvända till Köpenhamn, var så säkra.
Hoppas alla haft en trevlig helg & jag önskar samtliga en god vecka.

Puss & Kram..... hoppas ni gillar bilderna!


Jag & en av körmedlemmarna, innan bussen åker mot Köpenhamn!


51 körmedlemmar var med (vi är 100 allt som allt) och de var allsång för hela slanten när bussen började rulla & humöret var på topp hos ALLA!


En liten paus = Kaffe & öl! MUMMA.....


Jag & mina rumskompisar i pausen från bussresan meningen var att vi skulle sträcka på benen men jag & många fler la tiden på att sitta i solen & njuta av iskalla öl, GOTTEGOTTGOTT!


Tillbaka på bussen igen med en go öl & såklart SÅNG <3


Anlänt på hotellet & det är dax att fixa till sej lite för att gå ut & äta och partaja!


Hela kören går samlad till första kvällens mat & uteställe (ja förutom jag då, "mammarazzi" måste ju plåta ju!)


Och fint väder hade vi också & så fort vi sen kom hem var de ösregn SÅ TRIST....


Kören e samlad utanför matstället på Ströget :)


Jag njuter av ett glas rött, ja man kan ju hålla sej lugn innan maten kommit iaf! ;)


Köpenhamn är cyklarnas mecka, typ! Cyklar ÖVERALLT!


FRUKOST! Tidig morgon men så glad & nöjd så......


Ja, fula sej lite får man allt på semestern! :)


Im so happy! Soooooo happy! :)


Den fina svenska kyrkan i Köpenhamn.....


Vackert.....


Fin fint!


Här är det övning på lördagen i den svenska kyrkan. Ja, det var en annan tjej som tog bilden därav att jag är med


I kyrkan brakade de till i min rygg som tur va la de sej efter 1,5timma men jäklar va ont jag hade! :(


Drygt två timmar senare vilken tur att de inte var ryggskott! TJOOHO!


Inne på tivoli - Vackert


Jag & en av körmedlemmarna ställde oss i kön till den värsta jäkla åkturen jag tagit i mitt liv! HALLELUJAH!


Ja, vad har man nu ställt till med?! haha....


" God be praised " en av våra gospel låtar sjöng jag (läs skrik) under åkturen jävlar säger jag bara!


Ja, jag vill inte se så löjligt snäll ut på alla bilder så de så! Efter några öl, några glas vin & annat så kommer "odjuret" fram... hahahhaa :D

Och här kommer några bilder som en annan körmedlem tagit;


Övning ger färdighet, taket lyfte nästan sen när de väl var dags!


Ja, jag har tics JAG KAN INTE LÅTA BLI att "fula mej".....


Här går vi in.... allt började med de uppdelat på tre beroende på vilken stämma man är med i & min stämma dvs alt stämman dansade in de syns inte här för de var bara övningen men jäklar va vi dansa in sen!


Uppvärmning är viktigt både av röst & kropp!


Sjunga, sjunga & sjunga!!!


" Let the name of the lord be praised "


Ja ni ser rätt det är jag som står & de är allsång på krogen! :)


Middag & "lite" alkohol..... smaskens! Gud, va jag längtar tillbaka!


Glad & inväntar maten. Men trots de kan man ju inte låta bli att sms:a bästa vännen!

Ja, de va de jag bjuder på nu!
Nu ska jag försöka vila litegrann är sååååå trött, vilken underbar helg tack alla!

//Sparven




























Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

Jag kanske inte har koll, eftersom jag läser bloggar då och då. Men vad händer med "Mark" som du träffade så mycket förut, eller har han fått ett nytt smeknamn? :p

2011-05-16 @ 15:33:45
Postat av: Anonym

Va tycker de andra i kören och i kyrkan om att du gör djävulstecknet?

2011-05-18 @ 00:52:03
Postat av: Anonym

Undrar med vad som hänt med "Mark"?

2011-05-18 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback