Sömndagbok...

Ja, förra veckan fick jag äntligen papper från en sömnklinik jag kontaktat ang. den extrema problematiken kring min sömn - frånvaro av sömn.... och där var de en hel del papper som jag börjar fylla i morgon på morgonen/inatt när jag somnar, när jag vaknar på nätterna, hur länge jag är vaken när jag vaknar innan jag kan somna om igen, när jag går upp åsså vidare.... bli väldigt svårt att fylla i detta dock då jag när jag väl somnar vaknar flera ggr i timman oftast! Ska lämna blankt för när jag vaknar & sen göra en linje när jag somnade igen och de hade ju gått lätt om inte varje ruta för varje timma vore såååå liten! Men men får göra mitt bästa & sen berätta när jag träffar läkaren.

De blev inte mer än 40-45min i solen innan idag kändes alldeles för viktigt att få ordning här hemma igen.... inte så kul när hela dagen går till de men men nu är de klart iaf!

Tjing Tjong på mej nu har jag "tjingat" klart för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback