Tjing Tjong!

Hej på er solfantaster & stofiler..... Nu får jag nog dela upp dagen lite så jag inte fastnar i "bara städa-baka-laga mat-fällan" egentligen samma som "vara den perfekta mamman & sen stupa-fällan" Vilket INTE är att vara den "perfekta" mamman alls. Vad nu en sådan är för nåt?!
Utan Lillan lämnades in på dagis efter en mysmorgon här hemma sen blev de till affären så handlingen är avklarad - tjing tjong på mej för de.... (Jag e lite mysko i skallen nu, stå ut med mej!) Sen är disken diskad nu - tjing tjong igen för mej! Nu tänker jag gå ut en stund och sätta mej i solen & prata med bästa vännen i telefonen helt enkelt en paus från "tjing tjong" för att sen "tjinga" vidare med dammsugaren/vicka tvätt & plocka och greja innan det är dax att hämta hem "bossen" folkbokförd som Gabriella.....

Tänk att hon hade hetat Billie Jean om det hade fallit sej annorlunda hahaha.... den ni!

Ne, lite sol på mig så kanske jag mår lite bättre sen.... för natten har varit KAOS - hela jag är ett kaos med 20kg hästmann som står åt alla håll & kanter.... Kanske kan vännen pigga upp mej lite, ja de tror jag....

Så tjing Tjong på er.....
//Den dära.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback